recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Undertekster på mkv filer??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUndertekster på mkv filer??

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 21:42
Forstår det heller ikke, hdd plads koster jo meget lidt i dag.
Men klart, hvis det er 500 bd film, begynder det jo at fylde.
SVP03
Til top
grisling007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2010
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 11:07
Hej igen
Det tager lang tid at lave en film om jeg bruger i gennemsnit 15 timer pr film og så får jeg selvfølgelig ikke i fuld kvalitet, men de fleste film jeg har fylder jo ca 40 gb og det syntes jeg altså er meget derfor må jeg så leve med lidt dårligere kvalitet hvis de ikke skal fylde mere end de 8 gb
Til top
ehelmer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af grisling007 grisling007 skrev:

Det tager lang tid at lave en film om jeg bruger i gennemsnit 15 timer pr film og så får jeg selvfølgelig ikke i fuld kvalitet, men de fleste film jeg har fylder jo ca 40 gb og det syntes jeg altså er meget derfor må jeg så leve med lidt dårligere kvalitet hvis de ikke skal fylde mere end de 8 gb
Ja, og hvis du omkoder med variabel bitrate (VBR) for at få den bedste kvalitet, så varer det endnu længere.
Hvis du har et grafikkort med hardware acceleration, spec CUDA, så kan du gøre det væsentlig hurtigere.
Du skal så bruge et program, der kan udnytte CUDA acceleratoren.
Det kan bl.a. det gratis MediaCoder 2011.  http://www.videohelp.com/tools/MediaCoder

ehn.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu