|
Undertekster - script |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Crockie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2011 kl. 16:56 |
Jeg har længe ledt på nettet efter et script der automatisk kunne hente undertekster til mit film-bibliotek og alle undermapper.
Det er nogle forskellige løsninger på nettet, der sammenligner en md5 checksum, for at sikre at underteksterne passer, men jeg synes at i de fleste tilfælde bliver der ikke fundet nogle undertekster. Derfor har jeg kodet et lille program, der søger på en tekststreng, og downloader 6 danske og 6 engelske undertekster til en film. Her er link til kildekoden; Programmet skal først kompileres og køres med subgrabber.exe "sti" f.eks.; subgrabber.exe "e:\film" Programmet kigger på undermapperne og finder undertekster til filmene. Hvis mapperne i forvejen har 6 undertekster, springes mappen over. Det kræver at mappestrukturen ser således ud; Det er ligegyldigt hvordan filnavnet ser ud. filmnavn (år) <--- dette er søgestrengen. De første 6 resultater af søgningen (dk/uk) bliver downloaded og lagt i filmmappen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |