recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Undertekster - script
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Undertekster - script

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Crockie Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crockie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Undertekster - script
    Sendt: 19-December-2011 kl. 16:56
Jeg har længe ledt på nettet efter et script der automatisk kunne hente undertekster til mit film-bibliotek og alle undermapper. 
Det er nogle forskellige løsninger på nettet, der sammenligner en md5 checksum, for at sikre at underteksterne passer, men jeg synes at i de fleste tilfælde bliver der ikke fundet nogle undertekster.
Derfor har jeg kodet et lille program, der søger på en tekststreng, og downloader 6 danske og 6 engelske undertekster til en film. 
Her er link til kildekoden;

Programmet skal først kompileres og køres med subgrabber.exe "sti" f.eks.;
subgrabber.exe "e:\film"
Programmet kigger på undermapperne og finder undertekster til filmene. Hvis mapperne i forvejen har 6 undertekster, springes mappen over.

Det kræver at mappestrukturen ser således ud; Det er ligegyldigt hvordan filnavnet ser ud.
filmnavn (år) <--- dette er søgestrengen. De første 6 resultater af søgningen (dk/uk) bliver downloaded og lagt i filmmappen.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu