recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - undertekster (srt) Samsung samsung ue40d6505
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

undertekster (srt) Samsung samsung ue40d6505

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
scouzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scouzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: undertekster (srt) Samsung samsung ue40d6505
    Sendt: 29-Marts-2012 kl. 09:43
Nogen der ved om det kan lade sig gøre at afspille undertekster i srt format på dette fjernsyn.... Jeg har prøvet ved at installere plex og gøre det fra til en bærbar pc. Jeg har også prøvet gennem Allshare uden held.
Kenneth
Til top
Ewl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-April-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ewl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2012 kl. 16:00
Jeg har det til at fungere med .srt, hvor det streames fra et NAS (DLNA).
 
Du skal være opmærksom på at .srt filen skal hedde præcis det samme som filmen.
(du skal omdøbe eng.srt/dan.srt til blot at hedde .srt)
Til top
BrianMarkussen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-December-2011
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianMarkussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 15:35
Mit ES6517 kan afspille mkv med indbyggede undertekster som jeg kan slå til og fra, gør det via nas med kabel, virker også med usb.
Til top
Mr.G Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 22-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr.G Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 00:42
Halløj 

Jeg har det samme tv og havde det samme problem. Jeg løste det ved at ligge film-filen og .srt filen i samme mappe med nøjagtig det samme navn. bare med .srt efter navnet på sub filen.

Håber det virker :) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu