|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Neato ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() Sendt: 18-December-2009 kl. 12:12 |
Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man bruger undertekster i PCH?
I min menu står Undertekster til Dansk. Jeg har en mk4 comtainer med sub filer til dansk, norsk, finsk.
Jeg synes ikke at jeg har muligheden for at vælge dansk nogen steder.
Venligst
Neato
|
|
Venligst
Neato |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
nogle gange kan man kun vælge tekster fra "filmstartmenuen"
jeg oplevede noget lignene med shrek... så du må ind i film menuen der er en menuknap i siden på remoten (på min c-200 er det 2-4 nederste knap yderst til venstre på remoten såvidt jeg husker)
edit naturligvis under forudsætning at subknappen i bunden ikke giver subvalg Redigeret af rhsin - 18-December-2009 kl. 12:42 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Neato ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
Jeg har en A-110 og der er ikke nogen menu i filmen. Det er blevet taget ud.
|
|
Venligst
Neato |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
det er en MKV fil han har men Neato der skule gerne være n knap der heder noget emd sub eller sådan noget kan ikke huske hvad det lige står lige som på din dvd afspiel bare klik på den
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er osse korrekt. Der er en knap der hedder subtitiles, men den viser kun engelsk når jeg trykker på den.
Redigeret af Neato - 18-December-2009 kl. 15:05 |
|
Venligst
Neato |
|
![]() |
|
Attila ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Kan du ikke derefter ændre sprog ved at trykke højre eller venstre på den store runde navigationsknap? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
har du prøvet at tage en mediainfo http://mediainfo.sourceforge.net/da for at se hvilke undertekster der er med filmen?
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |