|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() Sendt: 12-Januar-2009 kl. 15:17 |
|
Som overskriften lyder vil jeg gerne kunne styre min nyindkøbte lysdæmper med min fjernbetjening. Kan dette lade sig gøre når jeg ikke har den originale fjernbetjening til lysdæmperen?
På forhånd tak |
||
|
||
![]() |
||
ilu-dazed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() |
|
Kan du taste ir koder ind manuelt i den? i såfald vil jeg tro du kan få koderne af LK
|
||
![]() |
||
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() |
|
Godt spørgsmål, det kan jeg slet ikke huske, men det skal da lige undersøges... tak for svar |
||
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10508 |
![]() |
|
Hmm, nyindkøbt lysdæmper, og så har du allerede smidt remoten væk??? Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
i og med den er kompatibel med B&O fjernbetjening så vil jeg tro at de koder der skal bruges er de samme som b&o laver, så hvis din uni fjernbetjening kan kodes til B&O apparater, så kan den sikkert, og så er det vel bare at konfigurere en B&O lysdæmper :-)
|
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der følger jo ikke fjernbetjening med den lysdæmper jeg har købt. Og vil ikke bruge orginal fjernbetjeningen.
Jeg ved ikke rigtig om den er kompatibel med B&O. Ellers er det vel bare at købe den orginale remote, lære min remote koderne og få pengene tilbage. Redigeret af JFalkenberg - 13-Januar-2009 kl. 13:44 |
||
|
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
...eller hvis du kender en som har en Harmony, så tilføj LK enheden til den (er kendt i databasen), og lær din enhed fra Harmony'en.
Redigeret af vipmlo - 13-Januar-2009 kl. 16:04 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Genialt!! Har en 525 til at ligge som jeg ikke bruger mere |
||
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() |
|
Hej
Ved ikke hvordan LK virker men med dinalight lysdæmpere kan lysdæmperen lære dine ir koder. Vil tro at LK virker på samme måde. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvordan gør man det i praksis? Ved faktisk ikke med LK'en |
||
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() |
|
Ved Dina'en trykker man vist på den i et par sekunder, hvorefter man skal trykke på en tast på ens remote i 30 sekunder. På den måde lærer kontakten ens remote.
Det smarte er her, at man så kan benytte sin almindelige tv remote. Der er jo altid en knap som man ikke benytter. Om Lk virker på samme måde ved jeg ikke. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det lyder rigtig smart, men tror desværre ikke LK'en fungerer på den måde
![]() ![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |