|
UniFi Dream machine eller Router? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Tomslund
Ny bruger Oprettet: 25-September-2022 Sted: Helsingør Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger du USG direkte efter mediekonverter?
Jeg får Hiper lige om lidt, og er i tvivl om, hvordan jeg skal sætte min USG op, så jeg slipper for at bruge Hipers router.
|
||
Schjelde
Guld medlem Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ved Hiper mener jeg at det blot er vlan 101 og så er det kørende. Dog lang tid siden jeg roede med det men ret ligetil.
|
||
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
||
Tomslund
Ny bruger Oprettet: 25-September-2022 Sted: Helsingør Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er rigtigt ifølge vejledning fra Hiper.
MEN hvordan indstiller jeg det på USG?
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sæt USG efter den router du får udleveret. I det mindste til at starte med.
Klaus
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
suk
Bruger Oprettet: 26-November-2021 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ikke længere selv en unifi router, men kan nok godt hjælpe over TeamViewer hvis ingen andre melder sig på banen
|
||
Tomslund
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hold da op!!!
Det er virkelig pænt af dig! :-) Jeg vender lige tilbage, når forbindelsen bliver åbnet d. 7. Jeg ville lige prøve at være på forkant…
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fordi det er en ny forbindelse. Så har man mulighed for at teste det med hipers anbefalede udstyr. Er der nogen problemer, tester man direkte i hiper routeren. Når det så kører kan man trække hiper routeren ud. Klaus
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville bare følge deres anbefaling med vlan 101. Har virket fint de par gange jeg har konfiguret det på hiper.
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke specielt….. Klaus
|
||
Tomslund
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej lahan
Nu når du har prøvet det et par gange, kunne du så måske givet et godt tip (vejledning) til, hvordan jeg indstiller USG til vlan 101?
Redigeret af Tomslund - 26-September-2022 kl. 17:33 |
||
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Netværks - Commons settings - use vlan id |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |