|
UniFi Dream machine eller Router? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Tomslund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2022 Sted: Helsingør Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bruger du USG direkte efter mediekonverter?
Jeg får Hiper lige om lidt, og er i tvivl om, hvordan jeg skal sætte min USG op, så jeg slipper for at bruge Hipers router.
|
||
![]() |
||
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
|
Ved Hiper mener jeg at det blot er vlan 101 og så er det kørende. Dog lang tid siden jeg roede med det men ret ligetil.
|
||
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
||
![]() |
||
Tomslund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2022 Sted: Helsingør Status: Offline Point: 5 |
|
Det er rigtigt ifølge vejledning fra Hiper.
MEN hvordan indstiller jeg det på USG?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
Sæt USG efter den router du får udleveret. I det mindste til at starte med.
Klaus
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
|
|
||
![]() |
||
suk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2021 Status: Offline Point: 71 |
|
Jeg har ikke længere selv en unifi router, men kan nok godt hjælpe over TeamViewer hvis ingen andre melder sig på banen
|
||
![]() |
||
|
Hold da op!!!
Det er virkelig pænt af dig! :-) Jeg vender lige tilbage, når forbindelsen bliver åbnet d. 7. Jeg ville lige prøve at være på forkant…
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
Fordi det er en ny forbindelse. Så har man mulighed for at teste det med hipers anbefalede udstyr. Er der nogen problemer, tester man direkte i hiper routeren. Når det så kører kan man trække hiper routeren ud. Klaus
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
|
Jeg ville bare følge deres anbefaling med vlan 101. Har virket fint de par gange jeg har konfiguret det på hiper.
|
||
![]() |
||
|
Ikke specielt….. Klaus
|
||
![]() |
||
|
Hej lahan
Nu når du har prøvet det et par gange, kunne du så måske givet et godt tip (vejledning) til, hvordan jeg indstiller USG til vlan 101?
![]() Redigeret af Tomslund - 26-September-2022 kl. 17:33 |
||
![]() |
||
|
Netværks - Commons settings - use vlan id |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |