|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||||
veis ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 17-Maj-2004 kl. 09:47 |
||||||
Hej,
Er der nogen der kender noget til den recorder som Harald Nyborg har i deres katalog? 2500 kroner, med timeshift! Men hvilke medier o.lign?
mvh
Morten:)
|
|||||||
![]() |
|||||||
papabear ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
||||||
Et af spørgsmålene har du i hvert fald selv besvaret: >>"Kan optage på DVD+R" |
|||||||
![]() (- som mangler afsnit 2 og 19 af 'Allo 'Allo samt BlackBooks afsnit 2 - anyone??) |
|||||||
![]() |
|||||||
veis ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
||||||
Hej Papabear, Jeg havde godt set DVD+R, men jeg burde måske have specificeret lidt mere. Jeg mente hvilke medier kan den time-shifte på!
Morten:) |
|||||||
![]() |
|||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||||
Hej Morten Timeslip på DVD-R og DVD-RW kræver medier til min. 2x brændehastighed, ellers er de ikke hurtige nok. Det må være det samme med timeslip på DVD+R, men det er iøvrigt første gang jeg ser en +Optager som understøtter timeslip. /Lars |
|||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||||
![]() |
|||||||
Morten B ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
||||||
er der nogen der har prøvet den ?
mvh morten |
|||||||
![]() |
|||||||
Morten B ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
||||||
Skal jeg virkelig være den første til at prøve den imorgen ? OK OK.... jeg tester imorgen, hvis de ellers har nogen....
mvh morten
Redigeret af Morten B |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
hej jeg har nu rodet et par timer med UNITED 5075. den er rimelig nem at finde rundt i menuerne på, men ikke dansk.
mvh morten Redigeret af Lars |
|||||||
Morten B
|
|||||||
![]() |
|||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||||
Hej Morten Billeder er altid velkomne her, dem kan vi alle få glæde af Man kan altid sende en mail til mig med billeder og andet godt, så lægger jeg det ud så det er tilgængeligt for andre. /Lars PS. Jeg rettede lige en smule i din mini-anmeldelse. Jeg ved ikke hvad der var sket, men linierne var lidt rodet. |
|||||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||||
![]() |
|||||||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5330 |
![]() |
||||||
Morten B skrev: El-Giganten sælger i denne uge Philips DVDR70 til 2499,- , altså ingen mer-pris. Har den Nicam stereo tuner ?? Hvis ikke er det et dårligt køb. Mvh JørgenT
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Ja, alle mærkevarer som Pioneer, Panasonic, KiSS, Philips, JVC, Sony, Yamaha, Sharp m.fl. har stereo. /Lars |
|||||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||||
![]() |
|||||||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5330 |
![]() |
||||||
Jeg mente: Har United 5075 Nicam stereo ? Mvh JørgenT |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Det står ikke udtrykkeligt nævnt på hjemmesiden til Harald Nyborg, og da de andre modeller fra samme fabrik (Mustek og Luxor) ikke har stereo, så vil jeg antage at denne heller ikke har. /Lars
|
|||||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |