recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Universal fjernbetjening med iRule/itach
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Universal fjernbetjening med iRule/itach

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 20:20
Problemet er jeg ikke ved om en itach med kun 3IR indgange er nok?
Eller man skal over i global cache 100-6 eller 100-8?

Det ikke sådan man skal have en ir pr. Enhed?
Vi har fx 4 tv og den ene kan køre via IP, det kan den også med dune.
Hvordan kan du fx nøjes men en itach hvis du har sourround, forstærker, blu Ray afspiller og tv skal du allerede bruge 4 eller kan man bruge splitter ud ved kontrol modtager stedet?

Jeg har bestemt mig for den type jeg skal bruge: global cache Itach IP2IR.

Til top
grawsom Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Oktober-2005
Sted: Holbæk, Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér grawsom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 20:39
Det er lidt svært at sige præcist..
prøve at se svar her 
https://globalcache.zendesk.com/entries/22033516-maximum-itach-devices

Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 20:57
Ok det blev ja da en smule klogere af... Har du manglet nok udgange til den type du købte?
Til top
gotskov Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Februar-2008
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gotskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 07:41
Hej

Håber det er ok jeg blander mig i denne tråd, men jeg har brug for et lille råd. Jeg har købt en Itach IP2IR. Formålet er at kunne styre mit alt mit audio udstyr der er i stuen med Iphone/Ipad. Alt udstyret et samlet et sted i stuen. 

Er det den rigtige iTach jeg har købt? (Jeg foretrækker kablet netværk). 

Er iRule den rigtige app at købe eller er der et bedre/billigere alternativ til mit simple behov? 

På forhånd tak


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu