|
Universal remote der bare virker? |
Besvar ![]() |
Side <1 10111213> |
Forfatter | |||
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Takker
![]() tilbage er: Harmony 650, Harmony 900, Harmony Touch og Harmony 1100 Men kan man ellers ikke købe en One (+), sige til Logitech man troede den stadig var på hjemmesiden og få Touch uden merpris? Det er der vel intet ulovligt i?
|
|||
Hilsen Frederik :)
|
|||
![]() |
|||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
||
Altså min harmony 1100 har fungeret perfekt i over 1 år :) Kun når jeg laver ændringer i mit setup så skal jeg ind og lave om i tingene :)
|
|||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
||
![]() |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
||
Fedt så bliver mit køb nok Touch
![]() Medmindre jeg må købe en Harmony 1100 brugt som er den fedeste. Må man gerne købe en One som er billigere og få kontaktet Logitech og bede dem om at udskifte til Touch uden merpris?
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Nej selvfølgelig ikke, men så bliver mit køb en Touch til en beskeden merpris
![]() Tak for hjælpen allesammen :-)
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Den tror jeg helt bestemt du blir' glad for. Og supporten er som sagt helt ekstraordinær god, hvis du skulle få problemer med opsætning, fejlfunktioner og crash ;-)
|
|||
![]() |
|||
||
Det er jeg glad for, Tusind tak for hjælpen til jer alle
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
bbrauner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2012 Status: Offline Point: 81 |
||
1100 har RF hvilket nok også ville løse nogle af mine problemer, som er ikke modtagede signaler og det at jeg skal holde fjernbetjeningen peget mod mine enheder i 5 sekunder for at skifte aktivitet synes jeg er vildt irriterende. Har ikke prøvet touch men tænker bare at problemer med at det tager tid at sende efterfølgende ir signaler må være det samme.
|
|||
![]() |
|||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
||
Ja jeg køre også med RF extenderne så alt er gemt væk og det fungere perfekt!
|
|||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|||
![]() |
|||
||
Når der som regel skal tændes flere apparater efter hinanden, må det jo af gode grunde tage flere sekunder, hvor remoten skal pege mod apparaterne. Men bagefter, når der skal skrues op eller skiftes kanal, tar' det ikke længere tid end med den native remote.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 10111213> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |