recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Universal remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Universal remote

 Besvar Besvar Side  <12345 10>
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Nogen som kender forskellen på Harmony One, og denne her? Den ser lidt bedre ud i plastikken. 

Primært en bedre skærm, og færre fysiske knapper (ikke positivt i min verden). Har selv brugt en harmony one i 2 år, virker perfekt og er super let at sætte op. Har også en gammel Harmony 555, som har kørt upåklageligt i 5-6 år. Udemærkede produkter.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Nogen som kender forskellen på Harmony One, og denne her? Den ser lidt bedre ud i plastikken. 

Primært en bedre skærm, og færre fysiske knapper (ikke positivt i min verden). Har selv brugt en harmony one i 2 år, virker perfekt og er super let at sætte op. Har også en gammel Harmony 555, som har kørt upåklageligt i 5-6 år. Udemærkede produkter.
Det hele tegner umiddelbart på, at jeg skal prøve en Harmony one. Så er der et julegaveønske.Big smile 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 21:46
Der kommer en anmeldelse af Harmony Touch op på flatpanels i morgen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Der kommer en anmeldelse af Harmony Touch op på flatpanels i morgen.
Den må jeg hellere kigge på. Jeg tror nu, at det bliver one eller one +. Hvis jeg bare kunne finde forskellen på de to.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 21:59
Harmony Touch er faktisk den nye Harmony One, og pænere synes jeg. Der er ikke så stor forskel på One og One+ at det er noget af betydning
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Harmony Touch er faktisk den nye Harmony One, og pænere synes jeg. Der er ikke så stor forskel på One og One+ at det er noget af betydning
Der er bare for meget touch. Det er der også til mit sidste tv og Blu-ray, og det var ikke lige mig.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Harmony Touch er faktisk den nye Harmony One, og pænere synes jeg. Der er ikke så stor forskel på One og One+ at det er noget af betydning
Der er bare for meget touch. Det er der også til mit sidste tv og Blu-ray, og det var ikke lige mig.Ouch
Så skal du heller ikke ha' Harmony One, det er det samme. Så er vi ovre i de billigere udgaver uden touch
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Harmony Touch er faktisk den nye Harmony One, og pænere synes jeg. Der er ikke så stor forskel på One og One+ at det er noget af betydning
Der er bare for meget touch. Det er der også til mit sidste tv og Blu-ray, og det var ikke lige mig.Ouch
Så skal du heller ikke ha' Harmony One, det er det samme. Så er vi ovre i de billigere udgaver uden touch
Jeg synes bare, at skærmen på touch er en del større.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 22:43
Jeg smed den online her til aften i stedet...
http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1355685575

Redigeret af Torben Rasmussen - 16-December-2012 kl. 22:44
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Jeg smed den online her til aften i stedet...
http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1355685575


Fedt. Så har jeg lidt læsning til morgenmaden.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 06:30
Jeg kan sagtens klare en demo af en ONE.

( Køge egnen )
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 08:45
Jeg har en harmony 1100 og en RF modtager fra Logitech. Så alt mit HIFI er gemt væk (WD live, TV boks, Forstærker, ps3 og tv) Den klare det hele. Den er nem at sætte op måtte lige afsætte nogle timer men så spiller det også :) Og man har et hav af muligheder. Damen kan finde ud af den også.

Logitech har lavet et top produkt efter min mening.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu