|
Universel dock |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for All jeres input.
Nu har jeg dog lige fundet en original refurbished dock, 40ah, hvilket er en promodel. Nogen der ved hvad forskellen er på pro og ultra. Jeg kan simpelthen ikke finde info om det...
|
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1025 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forskellen er i tilslutningsmulighederne: PRO: 3x USB 3.1 gen1 (5Gbps) 2x USB 2.0 with 1 always-on USB charging 1x USB-C port (5Gbps, 5V 3A power) ULTRA: 4x USB 3.1 gen2 (10Gbps) with 1* always-on USB charging 2x USB-C ports (10Gbps, 5V 3A power) HDMI 2.0 VGA Redigeret af longjohn2 - 10-Maj-2022 kl. 19:47 |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak. Det havde jeg simpelthen stiret mig blind på. Jeg snupper en pro. Tak.
|
||
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en Dell bærbar med stor skærm
Når jeg arbejder hjemme sætter jeg bare strøm til computer og en usb dongle til mus & tastetur - samt et hdmi kabel til en ekstra skærm Jeg skal så sætte 3 stik i (strøm, dongle & hdmi) fremfor 1 stik hvis jeg havde en dock Men det virker egentlig ok Blot en tanke herfra
|
||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du bliver glad for en (brugt) lenovo USB C dock.
Godt valg, det spiller fint her på matriklen |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lige inden jeg trykker bestil, kan sådan en thunderbolt dock bruges af andre maskiner end lenovos? Kan jeg fx bruge den på mine Dell?
|
||
Jessemand
Super bruger Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
har kørt med Plugable i mange år uden problemer. Er dog gået tilbage til stationær. Plugable kører et stk USB 3 til din bærbare og du behøver kun strøm ved siden af. Klarer også hdmi.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |