|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
brfcjon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
![]() Sendt: 11-Februar-2011 kl. 12:22 |
Hej alle
Jeg har efterhånden, som så mange andre herinde, fået samlet mig en ordenlig røvfuld remotes. Jeg leder derfor efter en god løsning og harmony'erne har jeg da også overvejet, men tror hellere jeg vil prøve at omdanne min I-produkter til en universel remotes. Jeg har fundet de to nedenstående muligheder som virker OK. Er der nogen herinde som har erfaring med de to produkter? Og hvordan er det at have en touch screen remote? http://www.l5remote.com/ http://www.newkinetix.com/ vh Kasper |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Jeg har en pronto tsu 7500 remote med touchskærm og det er f..... lækkert. Selv konen er vild med den.
Jeg ville selv have lidt problemer med at have en telefon/remote eller en ipod/remote for hvis den ikke decideret er remote ville jeg være bekymret for hvor den var når jeg skulle bruge den som remote.
BS
|
|
![]() |
|
brfcjon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Tak for input.
Det du nævner er der vist mange som ser som et problem, men med en gammel aflagt itocuh eller en ipad, som man ikke skal svare opkald med under filmen tror jeg godt kan fungere. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
syntes at man mangler faste knapper på de løsninger.
Betjening kræver at man kikker hele tiden Syntes du skal kikke efter en med nogle faste knapper. Selv bruger jeg en Harmony one som er meget nem at sætte op. Den styrer alt lyd og billede samt lidt af lyset i stuen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 6 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 412 |
![]() |
Crestron som det ypperste. Der skal du så smide 120k - det har nok ikke interesse..
Ellers er Harmony´s uni remotes fine, og til en billig penge. Tror selv jeg køber en Harmony 1100 med extender, så den kan styre alle apparater, også dem som er gemt af vejen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg synes da også en 1100 ser sjov ud,men løsning med de dimser til iphone/itocuh/ipad koster 300 kr.
Harmony'erne koster 2500 for Hormony 1100 og vel omkring 1000 kr. for den billigste... Når prisen er nævnt så er der selvfølgelig store fordele ved at have en dedikeret løsning... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 6 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 412 |
![]() |
Ja det klart det fedeste, i stedet for alle de fjernbetjeninger. Jeg har ikke brugt uni remote indtil nu, men det skal klart købes. Redigeret af Lexicon forever - 11-Februar-2011 kl. 16:47 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19775 |
![]() |
Som tidligere bruger af an halvstor pronto, er jeg gået radikalt den anden vej. Harmony 1100 ser måske flot ud, men til dagligt brug ville jeg hurtigt blive træt af den, Den har en forkert form og er ikek velegnet til "enhåndsbetjening". Jeg har anskaffet mig en Beo4 remote (med navi key) og venter på min Lintronic boks (den burde snart lande). Det er en simpel fjernbetjening, utroligt lækker at have i hånden, bruger helt almindelige batterier (der holder længe) og så kan jeg styre, hvad jeg har lyst til. Klaus |
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() |
Er også gået The Beo Way. Og anskaffet mig Beo4 samt Lintronic. Og der kan du også bruge Beo5 og formodentlig Beo6. |
|
![]() |
|
![]() |
Og the Beo Way koster hvor meget? =)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19775 |
![]() |
Bestilte Lintronic inden jul, dermed fik jeg en kampangerabat. Boksen, med strømforsyning, ledning med IR sendere på der kan klisteres på udstyr man ikke nødvendigvis kan nå med boksens egne sendedioder samt en "B&O modtager" for små 2200 kr. Dertil en spritny Beo4 "navi" jeg hentede i B&O shoppen I Horsens for ~1700 kr.. Sidstnævnte kan man godt købe i nummret ældre udgave, hvor de kommer nede fra omkring 800 kr, men jeg ville have "joysticken i midterknappen", den gør programmering og brug langt lettere. Så knapt 4 af "de store" for mit vedkommende og et system jeg gerne skulle kunne beholde i mange år fremover. Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er selv stor fan af B&Os fjernbetjeninger, men jeg har simpelthen ikke pengene lige nu. To lejligheder og en nybygget hjemmebio som stadig mangler lidt stumper betyder at chefen ikke tillader 4k på en fjernbetjening.
Selvom den er fed! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |