|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() Sendt: 28-Maj-2011 kl. 13:44 |
Hej,
Jeg overvejer at købe et Clic møbel, det er dog noget pebret i prisen, så valget falder nok på et Unnu-møbel. Er der nogle af jer der har erfaringer med dette møbel? Der skal blandt andet stå en surroundreceiver, men får jeg et problem med dybden (med kabler), også hvis bagbeklædningen er af (og kan det lade sig gøre at tage bagbeklædningen af?). På forhånd tak Mvh. Lasse
Redigeret af Basknudsen - 29-Maj-2011 kl. 11:56 |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Mener du ikke Unnu??
Jeg har følgende fra Hifiklubben: http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hi-fi-mobelhylde/unnu_221-_mobel_hvid.htm Er rigtig glad for det... Det er rigtig god kvalitet og samlingerne er gode... Du kan sagtens fjerne bagbeklædningen ind til "hulrummet" bagved, hvor kablerne kan gemmes af vejen... Beklædningerne sidder fast med magneter... |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Ja, det er Unnu, det er bare et 231 jeg har kigget på, hvid med sorte stoflåger. Hvor dybt er der uden bagbeklædning, og kan der stå en pænt stor receiver med kabler?
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Du kan jo selv tjekke specifikationer på nettet
![]() Indvendige mål pr. sektion: 48,2 x 32,2 x 37,8 cm (BxHxD) Så nej, der kan ikke stå en stor receiver i den. Det er til lidt mindre grej |
|
![]() |
|
Lodberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Er der nogen der kan svare mig på, hvor stor belastning i udsætter jeres væghængte møbel for?
Jeg tænker at placere en 42" skærm + xbox + satbox på/i møblet (model 231) men er i tvivl om beslagene i selve møblet kan holde. Nogle erfaringer?
|
|
![]() |
|
Lodberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Nå, på beslagene stod der 65kg, så møblet burde kunne tage 260kg, da der er fire af dem - det holder ihvertfald mit setup :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |