|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Teflondon ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 24-Juli-2008 kl. 12:41 |
Er der nogen der har succes med at opdatere firmwaren på deres DVDR3595H? Min siger DL ERROR og genstarter bare! Jeg har hentet firmwaren på philips.dk og bruger en usb stick. Har osse prøvet med en cd. Samme fejl! Nogen ideér? Redigeret af Teflondon - 24-Juli-2008 kl. 12:42 |
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Er det ikke noget med, at det først er fra et bestemt versionsnummer firmware, at der kan opdateres via usb-stick? Sådan er det i hvert fald på DVDR3570H.
Du skal også huske at finalize cd. |
|
![]() |
|
Teflondon ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Det kender jeg ikke noget til. Men det vil jeg da lige undersøge nærmere. Har husket at finalize cd'en.
|
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Citat fra firmware-download:
"Only sets with software versions v1.43 or higher support USB Upgrading." Læs vejledning grundig igennem - der må for eksempel ikke være en folder på cden - filerne skal placeres i top. Et godt råd: brænd med laveste hastighed din brænder supporterer. |
|
![]() |
|
![]() |
Min er v1.43 og virker stadig ikke med usb. Det er sært! Må prøve igen med en cd. |
|
![]() |
|
![]() |
Så prøvede jeg så med en cd. Brændt nøjagtig efter forskrifterne, men med samme resultat - ERROR DL! HVA SKER DER? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |