|
update kdybro bio setup 5.1.2 atmos |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ville også klæde dit setup med en kabelkanal eller to!
Ellers fint udstyr du har.!
|
|
![]() |
|
kdybro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Sindal Status: Offline Point: 89 |
så er højtaler blive flytte som du sagt til mig strecker
Redigeret af kdybro - 20-Januar-2015 kl. 17:15 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Sådan...!
Hvordan lyder det så i forhold til før.? Og har du kørt en ny kalibrering.? |
|
![]() |
|
kdybro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Sindal Status: Offline Point: 89 |
det lyder godt nu og jeg har lavet en nye kalibrering.
strecker hvad vil du købe af de 2 højtalere til atmos og onkyo tx-nr1030 eller tx-nr838 være i orden til det. eller vil du vælde noget helt andet Redigeret af kdybro - 20-Januar-2015 kl. 19:12 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Det optimale ville være at købe 2 mere af dem du allerede har hængende.
Syns du skal kigge på Marantz sr7009 hvis du skal ha en ny receiver. Jeg har den selv og er yderst tilfreds..! |
|
![]() |
|
okay tak for for hjælpen.
jeg kommer tilbage når det er opdate på mit surround Redigeret af kdybro - 20-Januar-2015 kl. 19:29 |
|
![]() |
|
en lille update
nu er det købt surround receiver og det blive en denon avr-x5200w som jeg købet i hifi klubben aalborg vestgade. og i næste uge kommer det nyt tv som bliver panasonic tx-50ax800e og 2 elac ws1235 til atmos så er den lille opdate fra mig |
|
![]() |
|
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
Du skal ha fat i nogle kabel bakker :-)
|
|
![]() |
|
jeg har kabelbakker og de er også sat op
|
|
![]() |
|
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
det regner jo ned med diverse kabler.
Det ville være bedre hvis man ikke kunne se nogen overhovedet :-)
|
|
![]() |
|
er det nogen af jer som kan hjælp mig med at hvad er det for nogen af elac højtaler som vil gå godt med min ws 1230 det er fordi at jeg har tænk på at tage dem som jeg har til front de skal bruges til atmos. om det er ws 1645 eller fra linie 240
ws 1645 >http://www.elac.com/en/products/Custom_Install/WS_1645/index.php linie 240>http://www.elac.com/en/products/Line_240_2/BS_243_2/index.php |
|
![]() |
|
jeg har lagt nye billede op i den første
Redigeret af kdybro - 30-Januar-2015 kl. 18:06 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |