|
Update mislykkes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2018 kl. 10:45 |
||
Hej
Har denne opdatering som Windows har prøvet at installere et par gange og det er ikke lykkedes Har den store betydning og er der andre der har samme problem. https://support.microsoft.com/da-dk/help/4056892/windows-10-update-kb4056892 Windows 10 Version 1709 Mvh. Redigeret af nesager - 07-Januar-2018 kl. 10:47 |
|||
![]() |
|||
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 392 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Min PC har gennemført updaten uden problemer den 3. januar
|
|||
![]() |
|||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
||
Har du prøvet dette: Deaktiveret dit antivirusprograms Realtime-Protection? Tømt din Temp-mappe? Find den i C-drevet > Windows, åbn Temp-mappen, og slet, hvad der kan slettes. Prøv evt. også at spørge in english, her: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum?tab=Threads&auth=1
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Hej Tak for svaret ,jeg plejer ikke at have problemer med Antivirus. Kunne da prøve at tømme Temp mappen. Det engelske må vente til sidst,det er så absolut ikke der jeg begår mig bedst. Mvh. |
|||
![]() |
|||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
||
Når jeg har problemer med at opdatere, så er det antivirusprogrammet, jeg først prøver at deaktivere... Og selvfølgelig at tømme Temp-mappen. Husk også at tømme papirkurven... Det engelske kræver selvfølge lidt øvelse, og Google Translate, kan godt oversætte enkelte ord korrekt - man skal dog ikke lade den oversætte hele indlæg, eller hele sætninger!
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Hej igen
Mange tak for hjælpen. Fik slet ikke brug for det,da den pludselig selv gik i gang med opdatering. Og denne gang lykkedes det. Mvh. |
|||
![]() |
|||
||
Det var da pudsigt, at den gik i gang - men tredie gang - lykkens gang, som man siger. Husk, når der opdateres, selv om Microsoft siger, at du kan bruge computeren mens den opdaterer, så lad hellere være. Så skal den KUN bruge sine kræfter på at opdatere, og ikke andet. Det er også en go' ide at holde øje med, når den begynder selve installationen af opdateringen, at højreklikke på Startknappen - også af nogle, kaldet "Windows-ikonet", i nederste, venstre hjørne Gå ned til Luk computeren, Se om der står "Luk og opdater", eller "Genstart og opdater". Klik på én af disse Så S K A L den tage den besværlige opdatering
|
|||
![]() |
|||
||
@mnielsen
Tak for oplysningen. Jeg synes ellers at den plejer at advare om at den er i.gang med en opdatering . Men ikke denne gang. Mvh. |
|||
![]() |
|||
||
Naaah.... "Plejer" har det ikke så godt i dag!
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |