Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Mlarsen
Bruger
Oprettet: 26-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
|
Emne: Update til Media Center - TVPack released Sendt: 06-December-2008 kl. 13:04 |
Hej
Jeg ved ikke om det allerede er skrevet herinde, men nu ser det ud til at Microsoft har udgivet TVPack til media center:
http://thegreenbutton.com/forums/thread/314422.aspx
|
 |
NikolajC
Guld medlem
Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
|
Sendt: 06-December-2008 kl. 14:47 |
Synes umiddelbart det ligner en update _til_ TV pack?
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 06-December-2008 kl. 17:46 |
Det ER en update til TV Pack. Hvis TV Pack ikke er installeret, får man meddelelsen "Opdatering ikke relevant for dette system"
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
|
Sendt: 06-December-2008 kl. 17:47 |
Den løser følgende:
Issues that this update resolves
< =text/>
loadTOCNode(2, 'moreinformation');
The update for Media Center TV Pack for Windows Vista resolves the following issues:
- Media Center crashes after you replace a TV tuner.
- The guide data in Media Center stops downloading.
- Recordings on systems that have in-band schedule data are split into multiple recordings.
- Scheduled recordings disappear from Media Center.
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
Mlarsen
Bruger
Oprettet: 26-August-2005
Point: 215
|
Sendt: 06-December-2008 kl. 18:05 |
Hvad så med selve TV-pack'en, hvor kan man få denne?
Er det ikke lidt sjovt at man kan hente en opdatering til en TV-pack som endnu ikke er lanceret??
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
|
Sendt: 07-December-2008 kl. 00:29 |
Mlarsen
Du må altså lige padle lidt rund i forumet før du skriver sådan noget!
|
|
 |
larsstampe
Bruger
Oprettet: 21-April-2006
Point: 113
|
Sendt: 24-Januar-2009 kl. 10:22 |
Hej
Har installeret vista tvpack 2008 på nu 2 maskiner og støder på samme problem. Under indstilliger - tv - program guide - rediger kanaler, står flere programmer med program nummer dvs. dr1 og das erste (ard tysk) har samme progam nummer ? Dette er med 1 tuner installeret. Jeg har også prøvet med 2 stk tunere samtidig analog + digital T alle programmer findes men flere med samme nummer igen.
Kan nogen hjælpe ??
|
Mvh
Lars
|
 |
Everex
Junior bruger
Oprettet: 13-Januar-2009
Point: 42
|
Sendt: 24-Januar-2009 kl. 11:26 |
larsstampe skrev:
Hej
Har installeret vista tvpack 2008 på nu 2 maskiner og støder på samme problem. Under indstilliger - tv - program guide - rediger kanaler, står flere programmer med program nummer dvs. dr1 og das erste (ard tysk) har samme progam nummer ? Dette er med 1 tuner installeret. Jeg har også prøvet med 2 stk tunere samtidig analog + digital T alle programmer findes men flere med samme nummer igen.
Kan nogen hjælpe ??
|
Du skal ændre dem manuelt, hvilket jo alligevel er en god ide, hvis man vil ha’ sine kanaler i en overskuelig rækkefølge – det er et kæmpe arbejde, men godt når det er overstået.
|
 |
larsstampe
Bruger
Oprettet: 21-April-2006
Point: 113
|
Sendt: 24-Januar-2009 kl. 20:17 |
Det har jeg prøvet uden held. jeg syntes ikke jeg kan styre den på denne måde. Havde du selv samme problem ?
|
Mvh
Lars
|
 |