|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
den_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2007 Status: Offline Point: 128 |
![]() Sendt: 15-Oktober-2011 kl. 13:18 |
Hej Allesammen
jeg har kigget lidt på nogle større cpu'er til mit bundkort men er blevet lidt for forvirret hvis man kigger på aopen's hjemmeside så står der socket m http://usa.aopen.com/products_spec.aspx og 4xx processer. vil jeg kunne bruge denne cpu: eller håber i kan hjælpe mig |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
ja det er en oldgammel version som bruger gamle mobil-cpu'er. Med andre ord. du vil nok have lettere ved at få fat i et nyt bundkort med eksempelvis h65 chipsæt og en core i3-2100t som nok vil bruge tæt på samme mængde strøm og unægtelig være en del mere kraftfuld.
|
|
![]() |
|
den_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2007 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
claus tak for tilbage meldningen men det hjalp mig ikke så meget med det jeg spurgte om og kortet udgik så først sidste år i handel her hjemme.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |