recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Upload ny version af youtube video.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Upload ny version af youtube video.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Upload ny version af youtube video.
    Sendt: 05-November-2019 kl. 15:08
Hej.

Når man har uploadet en video til youtube, kan man så ikke overskrive den med en ny version. Jeg kom i tanke om en ting som jeg har lavet om i videoen og ville så gerne uploade den igen - i stedet for den jeg har uploadet. Hvordan kan jeg uploade den, så den overskriver den video jeg har uploadet, uden at der røres ved beskrivelse, tags o.lign.?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2019 kl. 07:23
Har kun set at de slettes og oploades på ny

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2019 kl. 07:37
Hmmm. Ja, det var også det jeg endte med at gøre. Det havde ellers været smart, hvis man nu kort efter upload opdagede en lille fejl, og så kunne lave en overskreven upload, med den tilrettede version.

Jeg havde også tænkt på, hvis nu man lavede en udvidelse af videoen. Men så er det selvfølgeligt spørgsmålet om dem der har set videoen tidligere så ser den nye version. Så er det måske bedre at lave en ny video, som en fortsættelse af den første.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu