recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Upscalering på LG OLED VS QLED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Upscalering på LG OLED VS QLED

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af 2ben 2ben skrev:

Hejsa med jer,

Har været i elgiganten idag og kigge tv. Der sagde de at QLED 90 er bedre til at upscalere billedet end C8 fra LG.

Passer det ?

Mvh. Torben
hahahahahahahahahahaha..... hold nu kææææft det var grineren! Desperat sælger... haha
Til top
tennisbold Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tennisbold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 10:58
Elgiganten er efter min personlige erfaring det mest inkompetente og største svindel-firma, jeg nogensinde har handlet med. De lyver, begår fejl på fejl, prøver at sælge defekte returvarer og giver ringe kompensationer. Gør dig selv en tjeneste, og køb dit nye tv et andet sted.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 11:00
Man kan sagtens købe TV hos elefanten,   bare ikke bruge dem som rådgivere.......
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 11:11
 Ja, har udelukkende købt TVer hvor der har været faglig viden. 3 er købt i et Panasonic Center, og 1 i en Expert butik, ja, indehaveren var fagmand. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

det er jo fake news og betalt af Samsung, har jeg hørt.

Jeg kan ikke helt gennemskue om du laver sjov, eller er seriøs???
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2019 kl. 18:57
det er nok lidt sjov. Men fakta er nok Samsung er rigtig gode til marketing og belønne sælgere.
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2011
Sted: ÅRHUS
Status: Offline
Point: 235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2019 kl. 11:32
Nu er spørgsmålet om direkte opskalering, og ikke alt andet på de 2 modeller. 

q90 er bedre til opskalering. Da den jo har AI chip med 8k billede bank.

Men hvad sidder du og ser? 
Hvilke streaming tjenester bruger du? 
Har du store vinduer? Meget lys indfald? 

Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2019 kl. 03:26
Hejsa,

Vi se alm. Tv og Netflix, samt lidt film som vi lejer via Apple tv boksen.

Vi har store vinduer i stuen, så en del lys. Vi ser nok mest tv om aftenen.

Mvh. Torben


Redigeret af 2ben - 08-September-2019 kl. 03:27
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2011
Sted: ÅRHUS
Status: Offline
Point: 235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2019 kl. 10:54
Jeg vil nok anbefale dig q90

Der apple airplay indbygget i Samsung smart tv. 
Og den er bedre i lyse rum. 

Power har 20% rabat på den i denne weekend. Samt man får en telefon med i købet. 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2019 kl. 11:00
Og jeg vil anbefale dig at få et Oled TV. Mit Panasonic klarer glimrende at vise TV billeder selvom solen står lige på de store vinduer. Og TV’et står endda altid på ISF NAT, da vi ikke bryder os om det kraftige lys der er på ISF DAG. 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2019 kl. 11:03
Og du skal eddermageme skynde dig hvis du vil ha et billigt C8 Oled TV, for de nye C9 er ude i butikkerne nu.
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2019 kl. 11:17
Syntes ikke jeg kan se at power har 20% på Q90. Når jeg kigger på deres hjemmeside står det til 19.990,-
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu