|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 07-September-2010 kl. 19:35 |
Hey,
Jeg har aldrig rørt ved indstillingerne for dato/tid på min MBP, og i går aftes i Aalborg virkede det fint. Her til morgen kører jeg så til Århus og åbner min Mac, logger på det aktuelle netværk og ser så at tiden pludselig er ændret til en anden tidszone. Den viser altså klokken er 12.36 lige nu, og den funktion der er, hvor man kan "Vælge tidszone efter den aktuelle placering" den siger jeg er i University City, MO- USA? ![]() Hvordan kan det nu ske? Er det noget med netværket at gøre? Jeg sidder altså i Århus? ![]() Det er bare underligt, hvis jeg går ind på www.myip.nu så får jeg det her: You Browser is: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; da; rv:1.9.2.8) Gecko/20100722 Firefox/3.6.8 Country Code = DK DNK Denmark Region = City = Aarhus Latitude = 56.15 : Longitude = 10.2167 Timezone = Europe/Copenhagen Java Enabled: true Platform: MacIntel Screen-resolution: 1280 x 800 Der finder den min timezone = Europe/Copenhagen, men det gør min Mac ikke? Men det har måske ikke noget at gøre? Redigeret af ladiesman217 - 07-September-2010 kl. 19:36 |
|
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Det er det netværk du er på der i en eller anden database har en forkert lokation.
Bare slå lokationsdelen fra i Dato & Tid |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Ja okay, men bare underligt at den der myip.nu godt kunne registrere det.. men har slået det fra nu :)
|
|
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Det er ikke IP adressen der bestemmer lokationen men navnet (m.m.) på det trådløse netværk du er på.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |