|
Ur via RDS på P3 går forkert |
Besvar |
Forfatter | |
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Februar-2012 kl. 16:36 |
Er det kun mig der har problemer med, at uret i mine autoradioer går forkert når jeg høre P3 (93.9) ?
Når jeg skifter over på en anden station f.eks. P4 KBH (96.5) så går det pludselig rigtigt ! Er der nogle der ved hvad det skyldes, og evt. om det bliver ordnet snart. Det er det samme i både min egen og firmaets bil. Jeg håber det er det rigtige forum dette indlæg er havnet i,jeg kunne ikke finde et om radiomodtagelse.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er det rigtige underforum:
Mener iøvrigt ikke mit ur i autoradioen er styret af nogen station, da jeg selv må stille sommer/vintertid. Men når jeg stiller uret i instrumentbrættet, følger radioens ur med. Redigeret af Kampus - 23-Februar-2012 kl. 16:49 |
|
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er bare ikke sikker på det kun er i bilen, men også hvis man har en radio stående derhjemme.
Derfor blev tråden oprettet her (i mangel af bedre).
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja men så er det sikkert udmærket her.
Kan bare ikke helt følge dig. Hvis du har en radio på FM båndet, er der da ingen opdatering af tid. Det er der på DAB.
Og på radiostyrede clockradioer via senderen i Frankfurt.
|
|
trikker
Funktioner
Tak(0)
|
Radioerne har RDS med den funktion der hedder CT (ClockTime).
|
|
trikker
Funktioner
Tak(0)
|
Det lader til de har opdaget fejlen inde i DR, nu virker det ihvertfald igen af sig selv !
Ja ja, alt kommer til den der venter.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |