|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kljoh4 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 25-Januar-2009 kl. 16:05 |
hey recordere.
klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Kan det nu også betale sig, der skal jo også betales told, moms og fragt. Derudover skulle der ikke være de store problemer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Enig med Radiomanden, med mindre du har fundet den utrolig biligt skulle du hellere lede efter en i fx. UK eller tyskland
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Mene ikke at man kan bruge den indygget radio og net radio i DK, da
man bruger en andet format i US er ikke helt sikke, men det er jo smart at få det afklaret før at man bestille fra US. Men når man tænker på hvade en sådan en ville kost, når skatte far har fået sin del, så ville jeg tro at det er smartes at købe den i Tyskland, og i Tyskland er Onkyo meget billiger end her til landes. Husk at der er en 607 på vej fra Onkyo. |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Jeg mener også der kan være noget med tuneren. Min far havde en amerikaner bil med standard radio. Radioen kunne kun modtage "hele MHz frekvens". Så Københavns Radion på 96,5 var enten 96,0 eller 97,0. Så det var forbundet med meget støj.
|
|
![]() |
|
kljoh4 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
helt rigtigt med radioen. det fungere ikke i dk, men der bruger jeg min netværksradio. den koster 7000 dk inkl fragt. skulle tolden få fingre i den er det 30% oven i. billigste sted jeg har set her hjemme er 15.800
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Købe den dog i Tyskland kljoh4, og spare alle problmer, som du ville få ved at køben den i US, så som 120w, tuner og net tuner der ikke virker her til lands og told med mere. For ikke tale om hvis den skal til rep. Det koste dog en del at sende den herfra til US.
Redigeret af Startrek - 25-Januar-2009 kl. 20:15 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Mon ikke der er rimelig stor chance for at den bliver taget i tolden (en pakke af den størrelse). I Tyskland koster den fra 1300 € (9800) plus porto.
|
|
![]() |
|
keras ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Kan ikke anbefales. "Din eneste problem bliver ikke kun en converter. Onkyo fra Usa kan ikke behandle Pal signal. " "Du vil kun kunne benytte Onkyo fra Usa til forstærker. Ingen radio, intet billede. " Derudover ryger garantien når den forlader landet. Skriv evt til Onkyo Usa. Ang Pal/FM/110volt converter/Garanti. Gammelt link http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38826& KW=keras&PN=1&TPN=2 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |