|
USA TV i DK |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
LasseKilde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan bare det er den officielle grund fra Sony ang. Bluray. Og ja det er egentlig rigtigt.
|
|
![]() |
|
LasseKilde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Har læst din samtale med Sharon her http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=114498&title=ntsc-pal-tv, hun nævner at du vil have problemer med netop 50hz. Men kan du give en model på din yousee boks?
|
|
![]() |
|
I den manual jeg lige kunne finde står der intet om 60 Hz desværre, du vil ikke håbe noget gavn af en converter og bruge HD Mi istedet. Så brug du bare component.
|
|
![]() |
|
Felix ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Vender lige tilbage paa det med BOKS model.. Den seneste de har lavet gaar jeg ud fra. Hvorfor vil jeg ikke have glaede af en converter??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |