recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Usb 2.0 5mtr kabel. Anbefalinger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Usb 2.0 5mtr kabel. Anbefalinger?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2015 kl. 08:28
http://www.biltema.dk/da/Kontor---Teknik/Computere/Kabler/USB-20-A---A-2000033374/ - Virker fortrinligt.
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2015 kl. 11:36
Copy Paster lige min henvendelse angående Aliexpress fra en anden tråd:

Jeg skal have mig nogle usb kabler, bananstik osv fra Aliexpress. Jeg har før købt og fået mine varer så ingen problemer der. Men jeg vil helst have det fra 1 samlet forhandler. Kan i anbefale en stor god kinesisk forhandler/fabrik der sælger elektronikdele? Håber der findes én der sælger alt jeg har brug for, men ellers må jeg splitte det op. 
Vil bare gerne have nogle anbefalinger herinde. 
Til top
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2015 kl. 13:17
Prøv at tag et kik her
USB kabler


Redigeret af nhj4 - 15-Juli-2015 kl. 13:23
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)

Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu