|
usb 3 til bærbar hp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2012 kl. 17:01 |
hejsa har en hp pavillion dv7 - kan ikke helt huske de sidste 4 cifre...
jeg vil gerne have den til at arbejde med usb 3.0 nogen der ved om man kan bruge sådan et kort her... har intet styr på det, har ikke rodet med hardware til en bærbar før....
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vi skal vide præcist hvilken model det drejer sig om. De nyeste versioner af DV7'en har allerede USB3 indbygget så der er absolut ingen grund til at gå ud og investere hvis det er en af dem - men du kan vel se på siden af din maskine om du har et stik der er 34mm bredt og ca 3-5m højt - så har du et expresscard 34 slot i den!
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Hvor kan man se model nummeret
|
|
|
|
![]() |
|
den hedder 4020
|
|
|
|
![]() |
|
synes ikke jeg kan se der skulle kunne være plads til sådan et kort i den.... men hvad gør man så
|
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
er det den her? billede 4 af 7 - den "låge" der er øverst til højre. ligner et expresscard slot,
http://www.proshop.dk/Baerbar/HP-Pavilion-Dv7-4020eo-Entertainment-2230884.html# men hvis det ikke er der - så har du ingen mulighed for usb-3, men der var da vist en e-sata port i alle de specs jeg så, og så skal docken "blot" have e-sata. |
|
![]() |
|
ups 4020 er min gamle bærbar... men never mind, der er jo sådan et kort i som du linker til, kan jeg så bruge sådan et usb-3 indstik kort....
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |