|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() Sendt: 09-Juli-2008 kl. 10:28 |
Jeg har et setup med Silverstone (LC19) og fireDTV. Jeg har tilsyneladende nogle kanaler jeg kun kan modtage analogt. De virker ihvertfald ikke på FireDTV. Et godt forslag til analog tuner til USB? |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10593 |
![]() |
Bedste analoge tuner til USB er så absolut Hauppauge WinTV PVR USB2. Den giver, med et godt signal, en billedkvalitet der næste kan matche de digitale modtagere, og husk det skal være USB2 udgaven, idet USB1.1 er alt for langsom. Har du langt om længe fået installeret Vista og fået styr på kølingen? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Ja, det var min CPU, som var defekt. Har du ikke set det sidste indlæg i tråden? Min Vista kunne heller ikke køre færdig, så hentede en fra MS hjemmeside med SP1 inkluderet, så kunne den... Skal også lige have klarlagt om jeg har en defekt RAM-klods eller der en derfekt Ram-slot på mit MB. Synes jeg har været svært uheldig. Men dejligt med alle de løsningforslag man modtager herinde. Beklager, jeg lidt "off-topic" her. Men det er den her du mener valget bør falde på? Redigeret af Mokuer - 09-Juli-2008 kl. 14:41 |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |