recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB Autoexe?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUSB Autoexe?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Emne: USB Autoexe?
    Sendt: 21-December-2009 kl. 23:31
HJÆLP! :o

Ej, sagen er den, at jeg arbejder på en statoil station, og meget gerne ville ku smutte bagom systemet og ku bruge en simpel USB pen til at lytte musik fra. MEN! man kan nemlig ikke BARE lige gå ind i denne computer og sige finde sin lille fine usb pen som man normalt kan, for de kære nordmænd der har sat systemerne op, har nemlig lukket systemet SÅ meget ned, og begrænset det så groft, at selv vores fujitsu-siemens teknikker som laver vore computere når der er noget, var overrasket over hvor godt lavet det egentlig var. så det jeg så fik af vide jeg havde brug for, var noget "bart autorun" som sku ku gøre, at de evt. mp3 numre fra usb pen'en gik i gang med at afspille automatisk fra WMP, men nu jeg ikke just den største nørd på det område, så ville høre om der var en af jer her inde, der evt. havde lidt forstand på det, og måske endda var villig til at lave noget kode værk eller lig. så det var lige til og gå til, og så ku lave en autoexec usb pen til mp3 Big smile

og hvis du ikke SELV står sådan et sted, så vil jeg på forhånd godt bede dem der tror de er smarte og ved en hel masse, at holde evt. forslag og lig. for sig selv. (gud ved de eksistere!)

På forhånd mange mange tak! ville være en glæde at ku høre musik på den måde frem over nemlig!
(skide statoil og deres firkantede koncepter/regler altså! Dead)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu