recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB CAM og HDhomerun - Muligt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUSB CAM og HDhomerun - Muligt?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Emne: USB CAM og HDhomerun - Muligt?
    Sendt: 25-Februar-2010 kl. 21:16
Hey,

Jeg sidder og overvejer at købe en eller to hdhomerun, men det eneste der holder mig tilbage er at den ikke har mulighed for betalings tv. Derfor tænkte jeg på om det er muligt at benytte et usb cam til at modtage de digitale kanaler? I teorien må det være muligt, da jeg mener at have læst at hdhomerun ikke ændrer i de data den modtager. Men er der nogen der har prøvet i praksis? Jeg forestiller mig at det er softwaren der finder ud af om den kanal man modtager er kodet og sender signalet til cam'et for at blive afkodet, eller er det mig der har misforstået noget?? :)

// kharder
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 22:51
Jeg mener de er ved at udvikle en udgave, som kan tage et kort til kodede kanaler - ved ikke hvor langt fremme det er, men måske en demo på Cebit, hvis vi er heldige.
Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 23:16
De er i fuld gang med udviklingen, men som jeg har læst det så bliver det først amerikanerne der får "glæden" af den. For som jeg har forstået det, så bliver det en meget "handicappet" version. Det vil kun være muligt at bruge den sammen med win 7, noget med DRM. Så ikke linux, osx osv.
Samtidig er de vist heller ikke sikre på at der bliver lavet en version til Europa.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu