|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cfs6254 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 18-April-2011 kl. 21:15 |
Hejsa
Jeg er træt af min LARMENDE iomega Screenplay Director som ja....larmer og ikke understøtter særlig mange fil typer og er en krig om at starte op.. Det jeg så er på udkig efter er om der findes følgende type enhed. En enhed der tilsluttes tv via HDMI og som ikke har nogen harddisk eller lignende, men derimod kan afspille et hav af formater og hvor man kan tilslutte en USB nøgle med film/musik på som den så kan afspille. det skal siges det er et SONY KDL40W5500 jeg har som det skal ses på...jeg ved ikke om det har nogen betygning men så ved i det. På forhånd tak hvis der er nogen der kan assistere mig i at finde frem til sådan en enhed eller ved om den findes |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
En WD TV den har USB og HDMI.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
cfs6254 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Hmm...hvorfor har jeg ikke selv tænkt på den.. :-)
TAk er der andre muligheder? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ikke hvad jeg lige kan komme i tanke om.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Popcorn Hour, AC Ryan, TviX, Xtreamer, Fantec, Dune HD, etc etc |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogen af de nævnte muligheder der kan vise og understøtter film i ISO, IMG format eller andre image formater?
jeg har nemlig rippet alle mine datters disney DVD'er så jeg ikke skal sidde og finde dem frem hver gang hun vil se en. min gamle Iomega understøttede det ikke men det gjorde min HOME SERVER. Desværre er den forbundet til fjernsynet via wireless hvilket betyder at det hakker en del fra tid til anden. det er også forklaringen på hvorfor jeg kigger efter noget andet |
|
![]() |
|
snadepind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2010 Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Du er havnet i den forkerte sektion. Du kan tage et kig under streaming media herinde ->
Den nye AC RYAN PLAYON!HD MINI2 skulle kunne løfte de fleste medie opgaver til omkring 1000 kr. Herunder DVD-ISO. Derudover kan folk herinde godt lide Dune afspillere. Jeg er selv godt tilfreds med Popcorn Hour A-200.
|
|
Pioneer LX5090H (Bumtious)
Pioneer VSX-919-ASK, XTZ 99.36, XTZ 99.26 Shielded PS3 + Popcorn Hour A-200 Movieka Alu Edition + Samsung Yousee Box Sonos CR200+ZP90+ZP120, B&W DM 602 S3, Verbatim NAS. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |