|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
simonselmer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2008 Status: Offline Point: 144 |
![]() Sendt: 20-Januar-2009 kl. 08:44 |
Hej Jeg overvejer kraftigt at forbedre min harddisk performance i mit mediacenter ved at bruge en USB stick til timeshifting mappe. Jeg har lige en nu en 2GB som jeg tester det med, og det fungere meget godt. 2 GB er nok bare ikke helt nok, så jeg regner med at købe en 8 GB, og vil høre om nogen har nogen gode forslag til sådan en fætter. Jeg er i tvivl om den skal være specielt god til et eller andet, read eller write? Eller skal den bare være god til det hele? MP laver på min 250 MB filer hver ca 9. minut til timeshifting. Det er knap 500 KB/sekund. Det er jo ikke så galt. Det betyder måske ikke så meget hvilken jeg vælger? |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Har ikke selv fået testet det, men er meget nysgerrig med hensyn til dine erfaringer. Når du får det sat op, så husk at du i TVserver configuration kan ændre en hel del omkring Timeshifting, blandt andet filstørrelserne. Evt. rode lidt rundt med disse, for at se om det forbedrer performance. Om det gør en væsentlig forskel at køre Timeshift på sin egen disk ved jeg ikke. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvad skal din performance bruges til?
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |