recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Usb forlænger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUsb forlænger

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
t0PPy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Emne: Usb forlænger
    Sendt: 31-Januar-2007 kl. 16:07

Hejsa

Da jeg godt kunne tænke mig at placere min computer ca. 5 meter fra mit skrivebord sidder jeg og kigger på usb kabler på 5 meter med repeater. Er der nogle der har erfaringer med disse? Vil min mus reagere som den plejere hvis jeg sætter sådan et kabel imellem?

At musen fungere ordentligt betyder meget for mig da jeg bruger min computer til counter-strike (jaja.. bare kald mig nørd) :)

Mvh Olav

Til top
Psudo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2005
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2007 kl. 18:55

Så skal du vel også have et 5 meter langt vga kabel?

/Psudo

Til top
JB:-) Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Juli-2005
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2007 kl. 21:35

Selv har jeg en afstand på 7 m. til mit kabinet, da computeren er integreret ind i vores hjem, og har fået status som møbel.
I dette setup benytter jeg mig af et USB-kabel m. repeater, hvilket virker fint med tastatur, mus og headset, og syntes ikke der er nogen forskel på musens responstid. Har dog aldrig game'et i et nye setup, så kan ikke garantere noget.

OBS Hvis du bruger DVI til skærmen skal du huske at købe kvalitetskabel, da den officielle maks. længde er 5 m..

JB

Fading out... JB:-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu