|
USB harddisk til Panasonic GT20 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juni-2012 kl. 16:07 |
|
Hej allesammen.
Jeg har et Panasonic GT20 fjernsyn, hvilket der kan sættes en USB harddisk til så man kan optage eller pause udsendelser osv. Men jeg læste et sted dengang GT20'eren var det nyeste nye at det langt fra er alle USB harddiske der kan bruges. Jeg har en HP USB harddisk på 200GB (hvis jeg husker rigtigt) og den virker ikke. Fjernsynet kan ikke finde harddisken. Derfor er mit spørgsmål til jer, hvilket USB hard drive virker til mit Panasonic GT20. Skal det være et specielt mærke eller skal den have strømforsyning osv. Hilsen MrCeecar ![]() PS. Jeg kan ikke finde den artikel hvor jeg læste det med USB harddiskene. PSS. Undskyld hvis tråden ikke ligger i den rigtige kategori.
|
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg mener at for at være på den sikre side, så vil en usb hhd med strømforsyning være at foretrække. Nogle TV (og settop bokse) har ikke en kraftig nok strømforsyning til at kunne køre perifert udstyr.
Prøv evt. at tjekke det ud hos Panasonic support. De burde ihf. vide det. Eller evt. gi' google et forsøg med søgeordene -> panasonic g20 usb harddisk
Redigeret af Roland - 06-Juni-2012 kl. 21:31 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Er det ikke bare at finde et fornuftigt tilbud på en 2.5" harddisk i Føtex, Bilka, Elgiganten etc og hvis den ikke virker så returner den? Jeg ville foretrække en lille, fiks og støjsvag 2.5" fremfor en mere klodset 3.5" med ekstern strømforsyning.
Har selv smidt en lille 1.8" bag på mit Sony TV - hæftet fast med et stykke dobbeltklæbende tape - og så er der optagefunktion :-) |
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
|
LaCie Rikiki 2,5" kan være et bud, som jeg selv har brugt til mine sidste to Panasonic med PVR-funktion. ppradio.dk, der er autoriseret Panasonic-forhandler, har i hvert fald tidligere solgt ovennævnte. Aktuelt kan jeg ikke finde LaCie på hjemmesiden. Iomega 2,5" er et andet bud. Her skal man dog være opmærksom på, at nogle af deres produkter kommer med et behov for 2 USB-porte for at få strøm nok. Har du ikke to USB-porte tæt på hinanden på din GT20, er den ikke en mulighed. Jeg kan fx ikke bruge den på min G30. Mvh. Jørgensen |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
|
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
The_Joshua ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
|
Jeg har en Acer 2,5" med dobbelt USB-stick. Den kan også køre på Panny GT20.
|
||
![]() |
||
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
|
Nogle erfaringer med GT50 serien?
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Jeg har kigget lidt rundt på harddiske og har fundet en forholdsvis billig en der har masser af plads.
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/(500gb)_oem_eksterne_harddiske_drive_2%2c5_tum-20639311
Er der nogle der ved om denne harddisk vil virke til et Panasonic GT20 tv? |
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
|
Tak for svaret. Det skal jeg have prøvet af, når den nuværende Rikiki snart løber tør for plads. Mvh. Jørgensen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |