|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hulstroem ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 06-November-2011 kl. 09:04 |
Nu nærmer julen sig og jeg skal finde på noget at ønske mig
![]() håber i gider hjælpe mig ![]() god søndag til alle he he fejl rettet og det var denver jeg mente
Redigeret af hulstroem - 06-November-2011 kl. 10:16 |
|
![]() |
|
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Jeg har lige købt en ClintDC1 og sat en HD på den med ekstern strømforsyning. Iøvrigt noget som de fleste anbefaler at gøre.
Men den er også aftestet med USB-sticks og HD uden eks. strøm - alle 3 dele virker fint. Det er dog tydeligt at mærke det tager længere tid at tilgå filer på HD når der ikke er eks. strøm. Blue Tinum er magen til clinten og kan købes i Føtex/bilka. Dit link til HA ender på en parkeringsskive hihi Men regner med det er deres denver du har kigget på? Jeg har læst nogen stykker herinde der har mange problemer med den. .
Redigeret af Raum - 06-November-2011 kl. 09:21 |
|
![]() |
|
hulstroem ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Går hdd på standby når man sætter clintdc1 på standby eller står den og kører hele tiden, og hvordan er det med denver 109 går hdd på standby når man sætter den på standby ![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
Harddisken går i standby hvis den får strøm via USB kablet, ikke hvis den har separat strømforsyning.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
tk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Jeg har en af hver, mener det er det samme chipsæt der bruges i de to boxe.
De virker næsten ens, fjerbetjening er ikke super på nogle af dem, dog med et lille plus til Clint da den ikke er så retnings bestemt. Firmware i Clint virker også som den er mere færdig, her er ikke de store fejl. Ved.r harddisk med extern strømforsyning, hvis det er en type som går i standby når man bruger den på pc vil dette også virke på boxen. tk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |