|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Charmerdeluxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2005 Status: Offline Point: 95 |
![]() Sendt: 14-September-2010 kl. 19:25 |
Hej
Er der nogen som kan anbefale, en 2,5" USB harddisk, UDEN strømforsyning til dette fjernsyn. Jeg har prøvet med en Lacie, men den vil fjernsynet ikke formatere. Jeg har så efterfulgt fundet ud af den ikke har nok rpm, rygterne siger fjernsynet skal have 7200. Er er nogen som har nogle erfaringer? Best regards |
|
Best Regards
Frederik |
|
![]() |
|
frisendahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
Hej
Jeg købte en samsung S2 på 250Gb. Det fungere kanongodt. Første gang gik tv igang med en formattering osv. Jeg tænkte som så at det måske var godt med samme mærke.
Prisen var knap 500 kr. Der fulgte et etui med, som jeg blot har fastgjort bagpå TV, så er den af vejen. Jeg forspurgte iøvrigt først support hos samsung.
mvh
John
|
|
john hansen
|
|
![]() |
|
Charmerdeluxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2005 Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Hej John
Ok, fedt - så køber jeg sådan én, kan se den kan købes til små 600,- for 500 GB. Tak for det. Redigeret af Charmerdeluxe - 16-September-2010 kl. 12:36 |
|
Best Regards
Frederik |
|
![]() |
|
larsmøller ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Lacie kan man godt bruge, men man skal ha fjernt noget beskyttelse på den først, det er noget med at køre F-disk og så rens disk, prøv google det kan lad sig gør, jeg har gjort på min, jeg kan ikke lige helt husk hvordan, hvis det ikke lykkes så skriv lige, så må jeg prøve at lede efter det igen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |