|
USB lade station |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-September-2016 kl. 12:42 |
Hej allesammen
Vi har efterhånden et hav af mobile enheder der skal lades op, og det giver et virvar af kabler og opladerer. Har kigget på flere modeller, men syntes ikke helt nogen af dem rigtigt tilfredsstiller alle krav. Har kigget lidt på denne https://www.av-cables.dk/230v-usb-lader/6-ports-usb-ladestation-230v-10-2a.html , men kun 3 2,4a porte, og efter 2 uger er alle kabler garanteret filtret ind i hinanden. Hvad gør alle andre, ved deres lader rod? Pft Henrik |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har hver en lader ved sengebordet og oplader om natten :)
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Jeg købte en 6 ports lader med afbryder på 230 volts siden.
Den og så en brevordner lignende denne https://www.linds.dk/brevholder-sort-fletmetal-3-rum-til-bre.aspx sammen med korte ledninger holder orden i sagerne. Det hele står i en smal reol i gangen på en enkelt hylde, der dermed er "centralladestation" for hjemmet. Det holder også iPad ude af knægtens værelse om aftenen, så han kan falde i søvn. Laderen købte jeg (for billigt!) i kinaland. Den kan godt nok give 6A, men kun 1A/stik, så der kniber med at få ladet iPads fuldt op i løbet af en nat. Kigger mig omkring efter en ny lader, den skal definitivt have mindst 3 stk 2,4A og et par 1A udtag. Og så skal den have en afbryder på 230 volt siden (enten indbygget, eller på forsyningskablet). Klaus |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
Jeg lavede en ala http://alldock.com/ og købte en lader i kina som ser ud til at fungere fint.
|
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Jeg har sådan en her:
den er rigtig lækker, da den bare bruger alm "radio-stik" og leverer 2A pr port op til maks 8A (dvs 4 enheder med fuld load) Da den bruger alm radiostik kan du klippe ledningen over, sætte en afbryder på.
Redigeret af Moerkbak - 13-September-2016 kl. 09:06 |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Undskyld, men hvad mener du med "radiostik"??
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
8 tals stik, eller C7 EURO om man vil. Ofte brugt til transistorradioer...
Klaus |
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
ja nemlig præcis, og altså derned en alm 230v ledning, som man nemt kan klippe over og sætte en afbryder ind i.
|
|
![]() |
|
Nåååeh ... altså sådan et:
![]() |
|
|
![]() |
|
netop
|
|
![]() |
|
Aufeldt ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2016 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 3 |
Jeg har købt sådan en her på amazon :)
https://www.anker.com/products/B2123211
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Er det ikke lettere at slukke for stikkontakten? - Altså såfremt den er med afbryder
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |