|
USB lydkort til musik |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til prisen kan det aldrig gå galt.
|
|
![]() |
|
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
Så fik jeg købt op tilsluttet en uca202 - jeg synes bestemt lyden er meget bedre end før
![]() Mit næste problem er at jeg gerne vil have musik fra spotify mv ud gennem uca202 mens alle de andre lyde, systemlyde, netflix mv ud gennem det indbyggede lydkort..... Hvordan gør jeg det ? Jeg kører windows 7 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Bruger du Win7/8? For deri kan du vælge, hvilke programmer der skal bruge de forskellige lydkort. Hvordan det egentlig virker, har jeg ikke helt sat mig ind i. Jeg bruger kun mit uca202 nu.
DOH! Læste ikke lige din sidste linje. Men ja. Win 7 understøtter den omtalte funktion. Redigeret af Nagash - 06-Juli-2014 kl. 00:55 |
|
![]() |
|
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
Jeg kan godt finde det sted hvor man kan sætte hvilket lydkort der skal være "default"
Jeg kunne godt tænke mig at det indbyggede lydkort var "default" men spotify skal "tvinges" til at bruge det eksterne lydkort..... Jeg kan bare ikke finde det sted hvor man kan sætte det :( |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Har du prøvet Google?
M.v.h. |
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Tjek Equalify :-)
Se også Does Spotify have any hidden audio smertings indlæg 3. Og ja, det er fundet vha. Google... Redigeret af huntiedk - 06-Juli-2014 kl. 09:35 |
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Tusinde tak for hjælpen - Equalify gør lige præcist det jeg søgte :-)
Jeg havde skam forsøgte at google, men jeg var tilsyneladende ikke dygtig nok....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |