recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB lydkort til musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

USB lydkort til musik

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 14:08
Til prisen kan det aldrig gå galt.
Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2014 kl. 22:52
Så fik jeg købt op tilsluttet en uca202 - jeg synes bestemt lyden er meget bedre end før

Mit næste problem er at jeg gerne vil have musik fra spotify mv ud gennem uca202 mens alle de andre lyde, systemlyde, netflix mv ud gennem det indbyggede lydkort.....

Hvordan gør jeg det ?

Jeg kører windows 7
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 00:52
Bruger du Win7/8? For deri kan du vælge, hvilke programmer der skal bruge de forskellige lydkort. Hvordan det egentlig virker, har jeg ikke helt sat mig ind i. Jeg bruger kun mit uca202 nu.

DOH! Læste ikke lige din sidste linje. Men ja. Win 7 understøtter den omtalte funktion.

Redigeret af Nagash - 06-Juli-2014 kl. 00:55
Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 07:54
Jeg kan godt finde det sted hvor man kan sætte hvilket lydkort der skal være "default"

Jeg kunne godt tænke mig at det indbyggede lydkort var "default" men spotify skal "tvinges" til at bruge det eksterne lydkort.....

Jeg kan bare ikke finde det sted hvor man kan sætte det :(
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 09:27
Har du prøvet Google?

M.v.h.
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 09:34
Tjek Equalify :-)
Se også Does Spotify have any hidden audio smertings indlæg 3. Og ja, det er fundet vha. Google...

Redigeret af huntiedk - 06-Juli-2014 kl. 09:35
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2014 kl. 16:34
Tusinde tak for hjælpen - Equalify gør lige præcist det jeg søgte :-)

Jeg havde skam forsøgte at google, men jeg var tilsyneladende ikke dygtig nok.... 
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu