|
USB lydkort |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min løsning kommer så også til at lyde bedre, altså bortset fra at din løsning stadig mangler en DAC til anlægget.
Men det er ikke en konkurrence. Jesper GJ kan gøre hvad han vil. Redigeret af Naiera - 25-Marts-2021 kl. 20:07 |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var aldrig en konkurrence, men et spørgsmål om at forstå sig på spørgerens behov, og tilbyde den mest fornuftige løsning.
Og min løsning mangler vist intet, som spørger behøver for at høre musik.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Jesper GJ
Ny bruger Oprettet: 24-Marts-2021 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen Tak for indlæg. Jeg vil prøve Behringer og se, hvordan det kommer til at funger. Mvh. Jesper
|
|
ASKF
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 286 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det tip, det var lige den billige løsning jeg søger til at digitalisere gamle demobånd. En kammerat spurgte mig om jeg kunne hjælpe ham med at få digitaliseret nogle gamle kassette demobånd fra den danske metal-scene i 90'erne, så jeg ledte efter en billig DAC med RCA in. Jeg har også selv en lille samling demobånd liggende, så den Behringer UCA222 jeg nu har købt kommer hurtigt på arbejde
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil du have noget "lækkert" er denne til salg Der er i forvejen en der har spurgt på hovedtelefonerne. Klaus
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |