recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - usb mikro usb til apple tv 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketusb mikro usb til apple tv 2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Marts-2008
Status: Offline
Point: 723
Direkte link til dette indlæg Emne: usb mikro usb til apple tv 2
    Sendt: 10-November-2011 kl. 11:43
Er der en der kan linke til en stik man skal købe for at jailbreake apple tv 2, har købt et men det vil windows ikke godkende. apple tv kommer heller ikke frem i itunes
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 13:56
hvis du har et micro usb til din mobil, burde denne kunne bruges, har jeg ihvertfald læst
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2388
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 15:05
Jeg købte mit på ebay.co.uk. Det lykkedes mig aldrig at få lavet jailbreak fra min windows xp maskine, jeg prøvede et utal af gange, men så fik jeg tilbuddet om at suse forbi Skalle06 fra forummet her og få min ATV2 knækket af hans mac. Jeg medbragte mit kabel og vi brugte det til at jailbreake med, dvs. kablet fejlede ikke noget, det må have været timingen mellem min windows og ATV2'en der havde kludder på linien.

Det kan selvfølgelig også bare være dit kabel der er defekt, du kan købe et fx herfra http://www.ebay.co.uk/itm/MICRO-USB-CHARGER-SYNC-CABLE-4-HTC-DESIRE-HD-MINI-BRAVO-/260655825633?pt=UK_MobilePhones_MobilePhoneAccessories_MobilePhoneChargers&hash=item3cb04c42e1 for noget der ligner en tyver inkl. transport. Når varen kommer fra England kommer der heller ikke told og moms og gebyrer oveni.
Til top
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Marts-2008
Status: Offline
Point: 723
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 16:16
Jeg har købt et på eBay til ti kroner, prøver en gang mere hvis det ikke virker må jeg forbi en med Mac.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu