|
USB mixer - kan den det, jeg leder efter? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Caulnian ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2015 kl. 10:01 |
Beklager, hvis jeg er en smule off topic her, men jeg kunne ikke finde på et bedre sted at stille mit spørgsmål.
Jeg kunne rigtigt godt tænke mig en mixerpult, hvorfor jeg kan styre lyden på min computer. Jeg har brug for at kunne dele lyden op i flere spor, 1 til fx Skype og 1 til spil også gerne et tredje spor til diverse (musik mv). Jeg skal kunne skrue op og ned for de forskellige lydspor på computeren, ikke kun til mixerpultens output (gav det mening?) Denne her mixerpult ser interessant ud - http://www.4sound.dk/studie/mixere/analoge-mixere/behringer-xenyx-q502usb - men jeg kan simpelthen ikke gennemskue om den kan det, jeg leder efter.
Redigeret af Caulnian - 23-Juli-2015 kl. 10:02 |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej det tror jeg ikke den vil kunne. Gætter på at et produkt som dette vil kunne det du søger:
Men det er ikke kommet på markedet endnu (og kommer det måske aldrig).
Redigeret af NikolajC - 23-Juli-2015 kl. 10:46 |
|
![]() |
|
Caulnian ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, tak for dit svar,
:(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |