|
USB optagelse på Panasonic VT50 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Lars37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2012 kl. 20:55 |
||
Jeg har netop anskaffet mig et Panasonic VT50. Jeg har nu prøvet at sætte 2 forskellige USB nøgler i den for at kunne optage. Men den vil ikke godkende dem. Så har jeg lånt en USB harddisk, der strømfødes fra USB. Den kører fint. Men hvorfor ? Kender nogen en USB nøgle der virker - det ville være lidt lettere.
Lars |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Manualen beskriver hvordan man optager på et SD kort og en USB HDD, men ikke noget om en USB Pen/Stick. Ved ikke om konklusionen er, at det ikke kan lade sig gøre.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
||
Hvorfor ikke bare bruge SD kort, man får 32GB til 200 kr.
|
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
||
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
||
Er der ikke noget med at det ikke er alle 2,5" diske der virker med Panasonic? Rygterne siger at LaCie Rikiki virker, men har ikke selv afprøvet om det stemmer.
|
|||
![]() |
|||
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
||
Jo - ikke alle 2,5" diske virker sammen med Panasonic. Min aut. Panasonic forhandler oplyste til mig, at Samsung diske ikke virker, idet de kræver et højere strømforbrug end TV´et kan levere. Jeg har selv købt en WD My Passport 1TB USB 3.0 - og den virker uden problemer.
|
|||
![]() |
|||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
||
Og jeg har, som nævnt i et par tråde, netop gode erfaringer med LaCie Rikiki i 2,5", som ppradio.dk har solgt til Panasonic tv tidligere. Iomega i 2,5" har også fungeret fint. På mit tidligere Panasonic tv tilkoblede jeg den med adgang til begge de USB-stik, den leveres med for at få strøm nok på eventuelle strømsvagere USB-udgange. Nu har jeg netop tilkoblet Iomega-disken til mit G30, der kun har et af USB-stikkene på siden og yderligere et par stykker omme bagpå. Som en bruger herinde kunne rette mig i, fungerer disken udmærket med optagelse og gengivelse med kun et USB-stik tilkoblet, så det bør også gælde for VT50. Begge diske er i øvrigt i lækker aluminiumsudførelse, hvor LaCie Rikiki er den mindste. Der var et tilbud på sidstnævnte i sidste uge til godt 500,- kr. for 500 Gb, men hvor var det nu...? Edit det er ved komplett.dk, ser jeg. Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 22-Juni-2012 kl. 15:14 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Det fungerer vel med alle diske, så længe de har ekstern strømforsyning? Problemet er, mig bekendt, når TV'et skal trække disken, med strøm via USB.
M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
||
LaCie Rikiki 2,5" kan ikke fødes med en ekstern strømforsyning. Det kan den udgave, jeg har af Iomega 2,5" heller ikke. Mvh. Jørgensen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Det er nok derfor de kan bruges - at strømforbruget er tilpas lav.
Jeg vil stadig mene, at alle diske med ekstern strømforsyning, vil kunne bruges uden problemer. M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
||
Ja, men det er lidt federe med en 2,5" disk man kan sætte fast med velcro, og som ikke kræver 220V.
|
|||
![]() |
|||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
||
LaCie Rikiki virker fint på min gamle 65VT30 og forventer også at den virker på min nye 65VT50
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |