recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB optagelse på sony kd55x8505
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

USB optagelse på sony kd55x8505

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bergsorensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bergsorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: USB optagelse på sony kd55x8505
    Sendt: 23-Februar-2015 kl. 18:29
Jeg har anskaffet mig en Kingston DataTraveler HyperX Fury - 64GB til mit sony tv ift. at kunne optage med usb funktionen.

Alt virker som det skal, og jeg kan fint optage.

Mit problem er dog, at efter at have optaget for ca 20-25gb (give or take) får jeg beskeden at der ikke er mere plads, og der kan ikke optages.

Det undrer mig, da enheden har 64gb plads, og jf. http://pdf.crse.com/manuals/14HA230111/EN/c_usbrec_europe_set.html skulle tv'et fint understøtte enheder over 32 gb.

Any ideas??

kasper
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2015 kl. 19:32
Under formateringen ryger der nogle GB, så det er nok en del af forklaringen.
Derudover er 64 GB = 64.000.000.000 bytes, når det kommer til producenterne, men for en computer er 64 milliarder bytes kun omkring 60 GB, så dér ryger også noget af kapaciteten.

Personligt har jeg knaldet en 1 TB Western Digital USB 3.0 HDD i mit TV.

Redigeret af Thomas Jensen - 23-Februar-2015 kl. 19:35
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
bergsorensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2007
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bergsorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2015 kl. 09:56
Hej THomas. Tak for dit svar.

Der er immervæk også et stykke fra 20-25 gb og til 60 gb, selv med ovenstående mulige årsager.

Sony anvender noget der hedder "Seamless streaming" som givet bruger usb enheden til buffer. Kan det være at dette måske er årsagen, og SS bruger en god del af disken som standard?

Kasper
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2008
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 19:42
Jeg har samme tv og en 2 TB Western Digital USB 3.0 HDD koblet på . Det kører fint .
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu