|
USB Receiver Windoes 10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 28 ![]() -- ![]() Oprettet: 08-Januar-2016 Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2016 kl. 22:31 |
|
Jeg har i en længere periode kørt med en USB Receiver på windows 8,1 uden nogle former for problemer.
Windows 8,1 fandt selv drivere (Som alligevel ikke er tilgængelige nogle steder) ![]() USB Receiver = http://www.twistedpearaudio.com/digital/usb.aspx Opdaterede så til windows 10 og siden har den USB receiver kun virket når jeg har stillet lydkortet "ned" til 16 bit 32 Khz På windows 8,1 kunne den fint køre på både 16 bit 32 Khz / 44,1 & 48 Khz Prøver jeg 16 bit 44,1 så lyder det nærmest som et krøllet bånd i en gammel båndoptager. De nyeste lydkortsdrivere til den bærbare er installeret (Dog er de nyeste til win 7) Bærbar = HP DV7 med 32 bit system Hvad gør man så ? |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Går tilbage til Windows 8.1
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
|
Prøv at beskrive problemet i producentens forum, eller send dem en mail.
Det må være i deres interesse at deres produkt fungerer på windows 10. |
||
/Peter
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 28 ![]() -- ![]() Oprettet: 08-Januar-2016 Status: Offline Point: 208 |
|
![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg jeg må prøve den vej - Tak
![]() |
||
![]() |
||
|
Løsning fundet.
Satsede og installerede en 64 bit driver til en anden version af den DV 7, jeg har og så virker det !
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |