recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB stick i LG tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

USB stick i LG tv

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: USB stick i LG tv
    Sendt: 25-November-2021 kl. 14:52
Nogen som kan fortælle mig de specifikke krav til tilsluttet USB storage på et LG OLEDA1? Det eneste LG vil ud med er at "It's recommended to use a USB HDD (Hard Drive) of 40GB to 2TB."

Forsøgte med en stick på 32GB og det virkede i hvert fald ikke Ermm 
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Forsøgte med en stick på 32GB og det virkede i hvert fald ikke Ermm 


Det er meget almindeligt uanset TV fabrikat, så prøv med en større stick eller en harddisk.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 16:10
Ok ... burde måske have nævnt at samme stick virkede fantastisk i vort forrige tv, et ca 10 år gammelt Samsung, så havde vel forventet at den også ville virke i det nye Unhappy
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Ok ... burde måske have nævnt at samme stick virkede fantastisk i vort forrige tv, et ca 10 år gammelt Samsung, så havde vel forventet at den også ville virke i det nye Unhappy
Har du prøvet at formatere stick i det nye TV? 

Redigeret af JørgenT - 25-November-2021 kl. 17:39
Mvh. JørgenT
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 17:41
Jaja, det var det første man blev bedt om når man satte den i. Har såmænd endda prøvet et par gange.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 18:27
Nu har jeg ikke selv et, men en kammy købte et 48" A1 for ca 2 mdr siden, jeg har et par gange haft en Sandisk 16 GB stick med over til ham med noget video på vi skulle teste, den har virker hver gang, NTFS, ExFat eller Fat32, alt har virket
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 18:33
Interessant - er det USB 2.0 eller 3.0?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 19:20
SanDisk Ultra USB 3.0 16 GB

Har du opdateret softwaren i dit Tv ?
Jeg ved fra min kammy at der siden han købte sin er kommet 4-5 opdateringer, ved dog ikke om de har noget at sige
Seneste er 03.20.80


Redigeret af Hackerjac - 25-November-2021 kl. 19:22
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Nu har jeg ikke selv et, men en kammy købte et 48" A1 for ca 2 mdr siden, jeg har et par gange haft en Sandisk 16 GB stick med over til ham med noget video på vi skulle teste, den har virker hver gang, NTFS, ExFat eller Fat32, alt har virket


Der er forskel på optagelse og afspilning. De fleste TV kan uden problemer afspille fra en lille USB stick, men ikke optage på den.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Nu har jeg ikke selv et, men en kammy købte et 48" A1 for ca 2 mdr siden, jeg har et par gange haft en Sandisk 16 GB stick med over til ham med noget video på vi skulle teste, den har virker hver gang, NTFS, ExFat eller Fat32, alt har virket


Der er forskel på optagelse og afspilning. De fleste TV kan uden problemer afspille fra en lille USB stick, men ikke optage på den.

Flemming



Nu har jacobe jo ikke skrevet nogle steder at han skal optage
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Nu har jacobe jo ikke skrevet nogle steder at han skal optage


Det har jeg heller ikke hævdet. Jeg tror dog alligevel, at det er tilfældet.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 20:06
Flemming har ret, det er med henblik på optagelse. Og jeg fik en opdatering tidligere i dag, så det burde være nyeste. Kan lige prøve sticken igen, men det er sikkert sticken som er for gammel. Gad dog stadig godt vide de specifikke krav, og er i det hele taget ikke vildt imponeret af LG's holdning til manualer.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu