|
USB stick i LG tv |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
USB-pind på 32 GB kan bruges til at vise billeder og video fra, og større harddisk til at optage på.
det er kun FAT32 og NTFS, der dur. Det hele står i manualen på tv'et. Manualen kan også findes på LGs hjemmeside. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Jeg har tilsluttet flere harddiske til mit LG TV. Den ene et USBstick med kun 32GB bruger jeg til at opbevare kanalopsætningen på. Den anden på 2TB til optagelser. En film fylder mellem 5 og 9 GB (ikke ,4,k). TVet kan skifte harddiske efter ønske.
Fælles er at harddiskene først skal formateres, hvilket TVet selv kan udføre.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Jeg har taget din tekst og fremhævet svaret med rød farve. |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
Jeg var igennem 5-6 usb-sticks førend jeg fandt en der virkede til mit LG CX oled. Det er en 32gb stick og der kan optages til den. Så det behøver ikke nødvendigvis være en hdd eller stor usb stick til optagelser.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
jamen så er det jo nemt
Køb 6 forskellige usb stik og håb en af dem virker Eller køb en HDD og den virker
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Og hvis du formatterer, så virker de alle 😀 God fornøjelse med forsøgene
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19627 |
Nå? Klaus
|
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Har "kun" et Panasonic tv, der skulle også en større HD/stick til, og så vidt jeg husker skulle den formateres i EXFAT, hvis den kun skulle afspille materiale på disken - hvis der skal optages skal tv selv formatere disken
Så jeg ved jeg i øvrigt intet om LG tv
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
Nej, nu sludrer du. Kun de færreste små USB sticks vil virke til optagelse. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Både LG og Samsung bruger FAT32 formatet
https://www.lg.com/uk/support/product-help/CT00008334-1435837452345 LG anbefaler at bruge en harddisk fra 40 GB til 2TB. Mit ene memory stick er kun på 4GB, men da der kun lagres kanaler,der kun fylde 1MB, kan den fint bruges til optagelse af disse data, vises at selv små enheder kan benyttes. En gennemsnitlig film på 2 timer fylder ca. 700 MB til 1 GB, mens en film i høj kvalitet (HD eller Blu-ray) fylder omkring 4 GB . Har du mange af disse film liggende, bør du måske kigge mod USB-stik med en lidt højere lagerkapacitet. https://www.usbshoppen.dk/Hvor-stort-et-USB-stik-skal-man-bruge
Redigeret af bentpetersson - 27-November-2021 kl. 09:59 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4993 |
Det er noget vrøvl! Fordi noget kun fylder 1 MB, betyder det ikke du kan nøjes med en lille usb stick til optagelse. De nye 4k TV fungerer fint og problemfrit med 1 TB HDD. Bruger den samme 1 TB WD Elements på mit tredje 4k TV.
Redigeret af Munch - 27-November-2021 kl. 10:12 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
Ja, du vrøvler. Lagring af kanaler har intet med optagelse at gøre, men derimod overførsel af data. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |