|
USB stick i LG tv |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det kaldes stadig for dataoptagelse. |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
||
Som du (forhåbentlig mod bedre viden) blander sammen med trådstarters formål. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
||
Jeg var også igennem 2 forskellige HDD som ikke virkede. Jeg formatterede også dem alle via fjernsynet. Der er nogle krav til hastighed som skal være opfyldt førend de godtages af TV'et og formentlig også nogle andre parametre da den ene HDD kan levere tæt ved 100megabyte/s - det burde dermed ikke være hastigheden der gjorde at den ikke virkede. Held og lykke med jagten
![]() |
|||
![]() |
|||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
||
Det normale krav til harddisken er at den maks må være på 2TB og skal være USB 3,0 (mindst). |
|||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|||
![]() |
|||
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
||
Den ene HDD er på 2tb samt USB3.0 - så det var ikke det.
|
|||
![]() |
|||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
||
Så husker du forkert! Jeg har endnu ikke mødt et smart-TV, der ikke kan læse fra en disk formateret i NTFS; noget andet er, hvis den også skal fungere sammen med en MAC, eller den skal bruges til at optage på...
|
|||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|||
![]() |
|||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
||
I min vejledning til Panasonic Tx 55hz 1000e, står der: USB Flash hukommelse, formatet for flash hukommelse, Fat 15, Fat 32 eller Exfat Det kan ikke garanteres, at usb hdd, formateret på en Pc virker i medieafspilleren Usb kapaciteten af USB hhd, der virker med dette Tv, variere fra 160 GB til 6 TB Citat slut Så der er alligevel lidt om snakken med ExFAT
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |