|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
![]() Sendt: 05-November-2008 kl. 10:24 |
Hej Forum, Jeg skal have købt mig et USB stick, som jeg kan bruge til min ps3. Jeg vil overføre MP3 musik til den, og så bruge den sammen med ps3. Hvilken skal jeg købe (FAT 32) og hvor er sådan en billigst at købe..? Helst 32gb. Kan man selv formatere sådan en fætter til FAT32 eller skal man købe den preformateret Håber i kan hjælpe.. |
|
![]() |
|
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
![]() |
Nogen der ved noget her..?
|
|
![]() |
|
Kknudsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
En usb stick er altid FAT32 fra start af. Jeg har lige købt en 8 GB fra www.wupti.dk til 149 kr inkl porto |
|
![]() |
|
Viftrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Du kan søge efter priser på www.edbpriser.dk Men husk at en USB stick ikke bare er en USB stick. Der kan være stor forskel på performance. Flere test jeg har læst viser at Corsair Voyager GT (16GB) er rigtig hurtig. Jeg vil tro, at den koster ca. 370 kr. Viftrup |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svar. Det må være sådan en Corsair Voyager jeg skal se på så..
|
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Tak for tippet - jeg har lige bestilt en 16 GB Voyager fra Proshop.
Jeg har brugt en 8 GB Kingston DataTraveler det sidste halve års tid, men pladsen er lige lidt i underkanten med alle de videofiler jeg flytter frem og tilbage mellem min PC og PS3. Jeg købte en ekstra, men Windows har flere gange haft problemer med enten at finde den eller kopiere filer frem og tilbage - og min PS3 har også protesteret et par gange. Jeg kørte en scan i Windows, men den påstod at der ikke var noget galt. |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Hvor hurtig er det? Metro har en 32 GB til 500 inkl. moms. |
|
Kuro
|
|
![]() |
|
Viftrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Du kan finde mange tests via Google. Søg på "performance voyager gt" Her er et link til en af dem (engelsk) http://www.tweaktown.com/reviews/1097/corsair_flash_voyager_ gt_fastest_usb_pen_drive_in_the_world/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |