|
USB til minijack |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
McDuck4 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2013 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2014 kl. 21:47 |
Hejsa
Jeg ved ikke om det kan lade sige gøre. Men i min bil spiller jeg musik fra en USB nøgle ind i anlægget. Jeg sidder nu og tænker på om man kan få en adapter til dette, så fra min iphone går det et minijack til USB ind i anlægget, så musikken spilles via iphonen? Mvh Mads |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19560 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En USB stick indeholder filer der kan afspilles. Et jackstik indeholder analog lyd.
Har din bilradioen ikke iPhone kontrol, så du bare kan putte et kabel i bunden af telefonen i stedet? Klaus |
|
![]() |
|
McDuck4 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2013 Status: Offline Point: 14 |
Hej Claus.
Det er mig der lige fik formuleret mig lidt dumt. Meningen var at jeg vil tage USB stikket ud. Det vil så sige jeg skulle bruge et minijack fra iphone til en USB (han) |
|
![]() |
|
Faktisk som denne:
http://mercodan.dk/produkter/251488684-adaptere/46314120-usb-minijack-adaptor-usb-a-han-minijack-han-01m-sort/ Men er lidt i tvivl om den kan transportere lydsignalet fra iphone eller hvad den er til? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19560 |
Det kan du ikke. Hvilken radio har du i bilen? Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Har radioen ingen minijack indgang? Prøv at sætte datakablet fra iPhone til usb indgangen. Hvis radioen har usb, kan den vel også afspille lydfilerne.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Prøv nu først at sætte iPhone ladekabel i Usb stikket.
Mange bilradioer kan afspille direkte fra iPhone. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |