|
usb3 til HDMI adapter |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19509 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spørg dig selv:
"Hvorfor gik min HDMI port i stykker?" Klaus |
|
seldon
Junior bruger Oprettet: 23-August-2011 Sted: Købehavn Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange års sligtage, dog ikke så brugt at det har retfærdigjort et selvstændig mediacenter...
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19509 |
Funktioner
Tak(0)
|
HDMI er følsom overfor at du tager stikket ud og ind, specielt hvis du gør det med strøm koblet til apparaterne.
Derfor vil jeg klart anbefale at have noget der ikke skal "fumles" med stik, når det skal i brug. Klaus |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis din pc kører Windows 10, kunne du evt. kigge på en Microsoft Wireless Display Adapter V2
|
|
seldon
Junior bruger Oprettet: 23-August-2011 Sted: Købehavn Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger allerede Miracast fra min mobile devices og troede egentlig ikke det ville kunne håndtere film uden lag, men jeg vil da chcecke det ud.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved det ikke.
Men på mit arbejde er der en del der har en USB dock til deres pc'er og det er ikke altid at performance er alt for godt.
Men du kan få en USB dock fra Lenovo, Targus |
|
seldon
Funktioner
Tak(0)
|
update.
Fik denne https://www.ebay.com/itm/222063631269 ind af døren for nogle uger siden, men fik aldrig checket den ud da jeg nu bruge seperat mediecenter til film. Men nu havde jeg lige en halv time til at se om det faktisk virkede.... og det gjorde den ikke, i det mindste på min laptop, muligvis noget med Intel chipsæt yada yada yada. Hvis nogen har lyst lege med adapteren, skal det bare koste dem en kuvert og porto.....
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |