|
USB-lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CHO ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2012 Sted: Dk Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2012 kl. 14:42 |
Hej,
Jeg har min PC (HP Pavillion 8047 sc) tilsluttet dels et par B&W MM-1 usb-højtalere dels en Audio Pro Mondial S3 subwoofer, der er tilsluttet PC'en via en Audio Pro WF 100 dongle. Lydenhederne er tilgængelige og virker for alle højtalerne i PC'ens opsætning. Problemet er bare, at jeg ikke kan få lydenhederne til at spille samtidig - how to do? Vh Chr. Redigeret af CHO - 14-Juni-2012 kl. 14:55 |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er formentlig fordi det er to forskellige enheder der hver især fungerer som lydkort, og du kan kun spille til et lydkort ad gangen, medmindre du har en driver der supporterer noget andet. Fx kan nogle lydkort kobles sammen så man på den måde får flere kanaler.
|
|
![]() |
|
CHO ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2012 Sted: Dk Status: Offline Point: 6 |
Slettet
Redigeret af CHO - 14-Juni-2012 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
B&W'erne og donglen har begge indbyggede lydkort/DAC, som gerne skulle kunne anvendes fortsat p.g.a. lydkvaliteten. Lydenhederne ser i øvrigt således ud i opsætningen: ![]() |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Måske du kan finde hjælp her:
Jeg ved bare at når jeg bruger mit eksterne lydkort (RME Fireface UC), kan jeg ikke samtidig bruge computerens eget interne.
|
|
![]() |
|
Tak for det - undersøger nærmere.
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Det er ikke muligt...
Skal du have det samme signal ud af 2 separate lydkort kræver det en software-afspiller som understøtter samtidig afspilning på flere lydkort.
Redigeret af michael9000 - 15-Juni-2012 kl. 01:09 |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Har selv MM-1 højttalerne som lyder rigtig godt, bortset fra at der mangler noget i bunden.
Er der nye informationer som kunne muliggøre dette setup?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |